چگونه پاوربانک های 5 ولتی را به مودم وصل کنیم ؟

مبدل پاوربانک به مودم تمشک الکترونیک

اخیرا قطعی اینترنت به دنبال قطعی برق مشکلات فراوانی در زندگی آحاد جامعه ایجاد کرده و نیاز مبرم افراد به اینترنت برای متوقف نشدن کار و زندگیشان به خواسته مهمی تبدیل شده است. برای رسیدن به این مهم عده زیادی از افراد به دنبال این هستند که چگونه با پاوربانک معمولی و بدون هزینه گزاف برای خرید پاوربانک های 12 یا 9 ولتی یا خرید UPS مودم خودرا روشن کنند.
با توجه به اینکه ولتاژ و جریان مودم ها با ولتاژ و جریان پاوربانک های 5 ولتی سازگار نیست با کابل های معمولی پاوربانک به مودم ، مودم ها روشن نمی شوند و برای رسیدن به این مهم به مبدل ولتاژ نیز نیاز دارند. برای رسیدن به این هدف تمشک الکترونیک محصولی به نام مبدل پاوربانک به مودم تمشک الکترونیک ایجاد کرده که با این وسیله شما میتوانید با پاوربانک های معمولی 5 ولتی مودم های 12 یا 9 ولتی خود را روشن کنید و کارهای اینترنتی تان را بدون مشکل حل کنید. راه اندازی و استفاده از این محصول بسیار ساده بوده تنها کافیست ابتدا با استفاده از کلید روی دستگاه 12 ولت یا 9 ولت بودن خروجی مبدل پاوربانک به مودم را با توجه به مشخصات مودم خود را مشخص کنید و سپس طرف USB را به پاوربانک و طرف دیگر را به مودم وصل کنید به همین سادگی !!
یکی از مزیت های مبدل پاوربانک به مودم این است که با تمام پاوربانک ها و مودم ها سازگار هست و دیگر نیازی به تهیه پاوربانک های 12 ولتی نیست و با پاوربانک های معمولی در دسترس میتوان مودم را هنگام قطعی برق روشن نگه داشت.

شما می توانید برای تهیه مبدل پاوربانک به مودم تمشک الکترونیک بر روی محصول یا اینجا را کلیک کنید.

ویژه
ناموجود
258,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مراجعه‌کننده‌ی گرامی به دلیل نوسانات ارزی لطفاً قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید. قیمت کلیه مبدل‌های پاوربانک به مودم به روز است. برای این محصولات نیازی به تماس نیست.
+